Alumni Affairs Department
About the Department
The Alumni Affairs Department is one of the departments within the General Administration of Education and Student Affairs. It is a service department that provides services to graduates and provides the necessary data and statistics to the relevant authorities.
الهيكل التنظيمي
الهيكــــل الإداري:
- عميد الكلية : أ.د/ لمياء شعبان أبو زيد
- أ.د/ وكيل الكلية لشئون التعليم والطلاب
- أمين الكلية : أ/ محمد السيد محمد
- مدير إدارة شئون الخريجين : أ/ محمد جلال الدين محمد
فريق العمل بالإدارة:
- الاستاذ/ محمد جلال الدين محمد – مدير إدارة شئون الخريجين
- الاستاذة/ شيماء سيد عبدالمجيد – مختص الإدارة
Administration Duties and Responsibilities
- Preparing a database containing all key information for graduates.
- Preparing clearance forms for graduates and reviewing their data.
- Review their data.
- Prepare temporary certificates required to complete conscription status.
- Prepare graduation certificates for new graduates, in addition to submitting graduate files.
- Prepare and approve various certificates for previous batches.
- Prepare a transcript of grades for the four years.
- Preparing statements confirming the validity of issued certificates.
- Preparing the required statements and letters.
- Preparing the required statistics for graduates and submitting them to the relevant authorities.
الأوراق المطلوبة لسحب الملف وإستخراج شهادة التخرج هي:
- صورة البطاقة الشخصية.
- صورة شهادة الميلاد.
- عدد 6 صور شخصية حديثة.
- دوسيه بلاستيك بكبسونة.
إجراءات سحب الملف وإستخراج شهادة التخرج
تواصل معنا
من خلال الرابط التالي: